Cate putin din fiecare gand ce curge ca nisipul prin clepsidra...

Because I can’t stop thinking that there is more than this to life… There is more than what the eye can see… there is something hiding beneath this shield…this mask…

duminică, 7 septembrie 2008

Asteptarea


Un ultim sarut , o ultima imbratisare
Sa iti simt inima pulsand langa pieptul meu dezgolit
O ultima privire si apoi sa mor...

Totul in jurul meu se rezuma la uitare...
Si usor, usor inteleg cum din moarte nu mai ai scapare
Trec pe strada pustie si ma uit la banca unde obisnuiam sa stam
Nu mai e nimic si totul indica uitarea

Stelele nu mai stralucesc ca odinioara
Iar copacii acum doar plang...
Dar eu nu mai vad si nu mai simt
Caci doar astept...

Cand te-am vazut intaia oara straluceai
Cu o lumina nemaintalnita...
Incat am fost orbita de felul tau de a fi...

Dar nu cred nu mai inteleg...
Totul e confuz in acest abis al singuratatii mele ...


iar tot ce mi-a ramas ....
E asteptarea....

Niciun comentariu: