Cate putin din fiecare gand ce curge ca nisipul prin clepsidra...

Because I can’t stop thinking that there is more than this to life… There is more than what the eye can see… there is something hiding beneath this shield…this mask…

luni, 15 septembrie 2008

Viziune macabra - mood: Depressed

Este septembrie. Scolile au inceput si peste tot pe strazi vezi copii mici care se duc de mana cu ai lor parinti catre scoala pentru a face un nou pas in viata sau pentru a continua micii pasi de pana acum. Atmosfera este deprimanta, fiindca ma gandesc ca odata eram si eu asa acum mult timp, iar acum ... am intrat in lumea adultilor unde locul de munca e cel mai important si restul ... ehhh ... restul nu prea mai conteaza...
Dupa o vara caniculara s-a lasat frigul. Rafalele de vant prezic o iarna friguroasa. Sau nu...
Azi -noapte a plouat... si azi a plouat... deprimant...
Totusi nu mai sunt in stare sa las cuvintele sa curga acum... Mi-e lene... si scarba de societatea asta ciudata in care traiesc si traim cu totii pana la urma .... bine ca nah.. fiecare o priveste si o judeca din punctul sau de vedere. Pentru mine ... nu mai inseamna nimic... M-am saturat si m-am plictisit de monotonie.. si se spune ca artistii nu traiesc in monotonie.. ba bine ca nu.... Cand esti in lipsa de inspiratie devii melancolic .... cel putin asa patesc eu.... despre altii .... nu stiu.. si prefer sa nu imi dau cu parerea....

Inca o zi in infern .... oare azi cu ce animal ma voi intalni ?
Nu stiu... dar poate k nici nu vreau sa stiu...
Prefer sa ma afund in gandurile mele .. macar acolo sunt in siguranta... ele sunt singurele care ma salveaza din monotonie... Visez cu ochii deschisi... nici macar nu mai dorm cum trebuie...
Dar nu mai conteaza...

Niciun comentariu: